Follow | Dashboard
Entry | About | Credit


Nak kerja!

Hi uols.
Nak kerja weh, aku nak cari duit nak bayar saman bulan nih ah tensyen, dah lah bulan lepas dah kena saman.Apalah motif polis suka saman org, dahtu duit saman tuh depa buat apa? Haih, apa yg aku tau sekarang nih aku nak kerja, tak kisah lah kerja apa pon sbb aku nih taklah memilih sgt, janji dpt duit yes itu aku. Srsly aku mmg desperate sgt sgt nak cari kerja, aku teringin nak mintak tolong mie tapi tapi tapi hm dia pon ada masalah dia sendiri gak nak settle. Ah, apa yg penting sekarang nih,aku mesti kena cari kerja, first aim, bayar saman dulu, pastu beli cable ipad, pastu beli iphone haha. Tapi aku nak kerja dgn sapa? Kat mana? Ada ka mana mana majikan yg nak ambik bdak underage mcm aku nih bekerja? Em sedih gak bila fikir pasal benda benda mcm nih, tambah pulak bila kawan kawan gelak tgok surat saman aku, kot lah nak hulur duit ka apa ka hahaha, ada ka kawan sebaik tuh? Aku nih suka berangan lebih lebih, mmuah bye.


Older post / Newer post