Follow | Dashboard
Entry | About | Credit


Lost.

Hi ppls.

Aku dah sedar yg hg hilang satu kebaikan kat diri hg, hg dah mula perlahan lahan mempergunakan aku. Aku nih hanya untuk diguna guna time hg perlu aku, time aku perlu hg, apa yg hg buat? Dah ah weh pls jangan cuba nak timbulkan rasa sayang hg tuh kat diri aku lagi, aku dah penat nak melupakan, segala perit aku yg tanggung sedangkan hg? Boleh gelak ja, cukup lah sakitkan aku dengan mentality aku dah tak sanggup nak hadap. Aku akan melupakan hg yes, tapi dah banyak kali sgt aku berazam tapi semua tak berhasil sbb apa? sbb bila aku dah dapat lupakan hg, barulah hg muncul time tuh, baru lah hg buat aku jatuh hati dgn hg balik, tolong lah weh aku penat, aku penat sgt. Tiap malam aku menangis, aku berharap, tapi hg buat apa? Hg tau ka apa yg aku rasa? Aku menyesal sgt kenai hg weh. Aku bukan nak besarkan cerita or apa, mmg benda yg jadi nih kecik ja, tapi dari situ aku dah boleh nampak perubahan kat diri hg tuh, ketara sgt. Org yg tak rasa apa yg aku rasa nih, boleh lah kata aku buat teruk lah apa lah. Tapi depa tak pernah fikir apa yg menyebabkan aku buat mcm nih. Aku gila bayang kat hg, aku dah buat mcm mcm kat hg, mmg takdak effect dari segi fizikal, tapi mental aku nih? Aku dah penat nak melupakan hg so i decide nak ignore ja apa yg jadi nih, biaq lah blog nih dengar luahan hati aku sbb mmg takdak satu manusia pun yg faham, bye.


Older post / Newer post