Follow | Dashboard
Entry | About | Credit


I miss us.

Hi ppl.

Its seems mcm dah lama sgt aku tak spend masa aku dgn kawan kawan aku. entahlah aku pun taktau kenapa but i know its killing me. tapi harini aku takmau story abt kawan kawan aku yg lain, aku nak story pasal kawan aku yg aku rapat. hm, aku rindu kita yg dulu weh. kita rapat sgt, rapat mcm adik beradik, kita pi mana mana semua sama sama, kita pi tgok match bola, mcd, holiday sama sama, cht sepanjang masa. hg tak ingat ka semua tu? tapi kan, sekarang nih kita dah lain, lain sangat. hg dah mula tak layan aku mcm kawan, hg dah mula sombong dgn aku, hg mcm pelan pelan jauhkan diri dari aku. hg tau dak aku sedih, aku sedih sgt. kalau aku pi melepak pun sbb hg, sbb hg ja yg aku rapat. tapi bila dah jadi mcm nih, aku hilang semangat nak melepak, sbb aku takdak kawan baik yg aku nak hargai. yass, i know that im the reason kenapa kita jadi mcm nih, tapi tak boleh ka kalau hg maafkan aku? aku tau hg marah kan aku, tapi tolonglah, its almost two month kita tak bercakap, aku rindu semua tu. maybe you might said ' takpalah dia dah ada kawan kawan baru dah, lupa habih la membe lama dia ' noooo! you're dead wrong. im not that kind of ppl. for me, yg baru tak boleh ganti dgn yg lama, yg lama ttp yg lama and i love it. pls, i just miss the old of us. be my bestfriend back? pls.


Older post